شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

در بیانیه فراگیران مدرسه «طراحی خدمات برای کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی» تأکید شد؛

نقش حیاتی طراحی خدمت در ایجاد تجربیات خوشایند برای مشتری و خلق نوآوری

نقش حیاتی طراحی خدمت در ایجاد تجربیات خوشایند برای مشتری و خلق نوآوری

فراگیران مدرسه تابستانی «طراحی خدمات برای کسب ‌وکار در کتابخانه‌های عمومی» با انتشار بیانیه‌ای، تعهدات خود در ایجاد تجربیات خوشایند برای مشتری و خلق نوآوری را بیان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، فراگیران مدرسه تابستانی «طراحی خدمات برای کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی» با انتشار بیانیه‌ای، تعهدات خود در ایجاد تجربیات خوشایند برای مشتری و خلق نوآوری را بیان کردند. متن این بیانیه در ادامه آمده است.

ما فراگیران مدرسه طراحی خدمات، به نقش حیاتی طراحی خدمات در ایجاد تجربیات خوشایند برای مشتری و خلق نوآوری آگاه هستیم و با تداوم مشارکت خود در رویدادها و برنامه‌‎های طراحی خدمات، متعهد به موارد زیر خواهیم بود:

۱. مدافع طراحی خدمات خواهیم بود و آن را در سازمان و جوامع خود ترویج خواهیم داد. خود و همکارنمان را در مورد اصول و مزایای طراحی خدمات آگاه خواهیم کرد. با طراحان، متخصصان تجربه و نوآوری در ارتباط خواهیم بود.

۲. دانش خود در رابطه با روش‌ها، ابزارها و فرآیندهای طراحی خدمات را توسعه خواهیم داد و مهارت‌های پژوهش، تحلیل و حل مسئله خود را در چالش‌های طراحی خدمات به کار گرفته و به عنوان مشاوران و تسهیل‌کنندگان قابل اعتماد در ابتکارات طراحی خدمات ظاهر خواهیم شد.

۳. دیدگاه مشتری‌مداری را گسترش داده و برای طراحی خدماتی که نیازهای واقعی مشتریان را برآورده می‌کنند پیش قدم خواهیم بود و اطمینان می‌دهیم که صدای مشتری در همه فعالیت‌های طراحی خدمات دلیل مرکزی خواهد بود.

۴. همکاری بین‌بخشی را توسعه داده و شکاف بین کتابخانه عمومی و سایر نهادهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را مطابق کارکردهای خود در راستای نیازهای اجتماع محلی کتابخانه پُر خواهیم کرد. ارتباط و درک مشترک را در میان همکاران خود تسهیل و کتابخانه را به محیطی از خلاقیت، تجربه و بهبود مداوم برای پرورش استعداد همه اقشار جامعه تبدیل خواهیم کرد.

۵. برای استمرار یادگیری و ارتقای دانش، به طور فعال در برنامه‌ها و رویدادهای آموزشی طراحی خدمات شرکت کرده تا دانش و مهارت‌های خود را گسترش داده و آموخته‌ها و بهترین شیوه‌ها را با همتایان و جامعه کتابداران به اشتراک بگذاریم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 3 =